M'barek Ayssar nous a quittés

• Initiateur de la discussion Initiateur de la discussion amsawad
  • Date de début Date de début

amsawad

Tayri nem tuder g-ul inu
C'est une des figures les plus importantes de la chanson amazighe qui s'est éteinte. Suite à une longue maladie, M'barek Ayssar nous a quittés le 31 mai 2009 à l'âge de 57 ans. Non voyant, atteint de cet handicap depuis son jeune âge, c'est à partir de l'âge de 12 ans qu'il a commencé à s'initier à la musique par l'apprentissage du ribab. Fils d'agriculteur originaire d'Ihahan, durant sa carrière il a enregistré plus de 100 cassettes. A sa famille, à tous les amis et connaissances, de feu M'barek Ayssar, "Amazighnews" présente ses condoléances les plus attristées.

Amazighnews

C'est une des figures les plus importantes de la chanson amazighe qui s'est éteinte. Suite à une longue maladie, M'barek Ayssar nous a quittés le 31 mai 2009 à l'âge de 57 ans. Non voyant, atteint de cet handicap depuis son jeune âge, c'est à partir de l'âge de 12 ans qu'il a commencé à s'initier à la musique par l'apprentissage du ribab. Fils d'agriculteur originaire d'Ihahan, durant sa carrière il a enregistré plus de 100 cassettes. A sa famille, à tous les amis et connaissances, de feu M'barek Ayssar, "Amazighnews" présente ses condoléances les plus attristées.

Amazighnews

athiyaham Abbi

adyaw abbi sbah i familia nass.

es ce que tu aurai une chanson pour voir perso je ne connai pas?

je pensais qu'il est de notre région du rif. mais c'est un amazigh aussi

je me disais que j'ai jamais entendu parler de lui dans l'entourage donc c'est pour ca

Amazighnews

Atiyaham abbi inchaallah

at irhm rbbi
nous somme à Allah et à lui nous retournerons

Ce qui est dommage c'est que personne (je parle de nos télé poubelles nationales) n'a parlé de cette disparition alors que Ayissar est un grand raïss du souss

Et je confirme bien qu'il est d'Ihahane (région entre Essaouira et Agadir) et il habitait la grande ville des artistes chleuhs Dchaïra (près d'Inzgane à 10km d'Agadir)

http://www.dailymotion.com/relevanc...ar-nous-a-quitte-l_music?hmz=707265766e657874

ina lillahi wa ina illayhi raji3oun
atirhm Rbi
c'était un très grand artiste, il fait parti des grands chanteurs ou devrais-je dire poètes chleuhs, j'espère que la jeune génération saura reprendre le flambeau...

(ps Afoullous ils ont parlé de lui sur la RTM c'est d'ailleurs là que j'ai appris sa mort ;-) )

Ad isunfu Ṛṛays Mbark Aysar !

Yura t: Lachgar Hmad Agwilal

Insa yan g itran n imurig amaziɣ g Sus (Souss) ass n 31 Mayu 2009 g tmdint n Ugadir ad t igan d ṛṛays Mbark Aysar nna dar mann izrin 57 n useggwas.
Ilul Ṛṛays Mbark Aysar g Tabulɛwant taqbilt n ida wisar g Tmanar, ittut s umarg seg lli ɣ dars mraw iseggwasen ar ukan sul yaqra g tmzgid tizi y-ann.
Ṛṛays Mbark Aysar ittussan s umarg nes isawalen g tugtt nes f tayri, d imukrisen imttiyen (problems Sociaux), ilmed g ufus n ṛṛays Bulhawa ig ilemma yan g ṛṛways iqburen nna yusin rribab zikk tama n Ulbensir, Wahruc, Amentag, Lmehdi Ben mbark mqar t ugern s imikk. macc yusi g isen timitar nsen iccukku mqar d s imikk taɣarast nsen.
Ttiyt (urar) izwaren n ṛṛays Aysar igatt : “Inna ḥenna s lɛaql iga tazzant” tigira n iseggwasen n 70, iṣku ilemma taɣarast nes s is iẓlin g umarg, issufɣd nnig n tmiḍi (100) n tssfift (Cassettes) am (zund) akkw ṛṛways yaḍen inggwa nes.

Kra n tmeqqa g umarg nes :
“Yuf yan iddan ar tuẓẓumt n ddunit
Ar g is allan ar d afin wa da ran.”
Yini :
“Ayyih awa giɣ aɣrib nfel dar neɣ ma f nseyyḥ
Ayyih awa ggammiɣ walli mu d nssutl i tasa nes”
Yini g yat tssfift yaḍen:
“uriɣ yat tbratt ann tlkem winu tssallaten
Ngann g is ad as iɛfu mulana iɛfyu yangh”
Iggut mad yirir ṛṛays Aysar iɣ nra ad fellas nara, macc ad idusen d is nn ifel timitar nes g imurig amaziɣ n Sus, ig yan g imqranen zund Albensir, Ahruc, Amentag, Bizmawen d wiyyaḍ.
Iseggwasen iguran g tudert nes, yuḍen ṛṛays neɣ kigan, ay lli t ur yujjin ad yirir mek lli s mqar… afella n w-awal, Mbark Aysar idda izger s tudert ann yaḍen lli ɣ rad isunfu tama n Ṛṛways inggwa nes .
Ar ttinin “iɣ yad immut yan, ur rad immt amer iɣ immut g wulawen n wiyyaḍ nna t iran…”
Sunfu a Ṛṛays Mbark… teddit macc tflet d Amarg…

aghbalu: http://www.amaynu.net/

ina lillahi wa ina illayhi raji3oun
atirhm Rbi
c'était un très grand artiste, il fait parti des grands chanteurs ou devrais-je dire poètes chleuhs, j'espère que la jeune génération saura reprendre le flambeau...

(ps Afoullous ils ont parlé de lui sur la RTM c'est d'ailleurs là que j'ai appris sa mort ;-) )

j'ai regardé les infos en arabe, en français, en espagnol sur les deux chaines et ils ont en pas parlé
par contre ils ont parlé de lui très brièvement aux info en tamazighte

Retour