Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tokyo est une ville propre est surtout safe
tiens, chedditek nta hna (*o*)
c'est quoi les quartiers safe sur washington dc?
pour ne pas faire que dans le HS, je dirais OUIIIIIIIIIIIIIII BBALHAJ, EN EFFET, C"EST TREEEEEES UTILE GOOGLE STREET
thanksDuPont circle ( gay area), Georgetown, NW DC, downtown ( day time), Tennlytown ( American University) area, west end ( GWU area) stay safe
thanks
so basically just the west side. and, is the metro safe there? (I took it once only, I can't tell)...especially the green line!!
BIEN SUR BBALHAJ, C'EST TREEEEEES COOOL GOOGLE STREET
I have been riding metro for the last 10 y, probably the safest place in DC..i ride the red line ( I work in Georgetown area)..in DC you are better off avoiding Southeast there is a part of the green line that goes to SE
got it...thanks a lot
if u need help in DC-VA-MD area drop me a line..u never know I might deliver you are welcome bla 3yiiia
Thanks, sure I'll need some help (just information) in the next couple of months.
I have been riding metro for the last 10 y, probably the safest place in DC..i ride the red line ( I work in Georgetown area)..in DC you are better off avoiding Southeast there is a part of the green line that goes to SE
j'ete sur google maps strret view
en train de me balader a Tokyo
puis le choque!!
une salete dans la rue!!
mais serieux j'ai galere pour trouver ca
sinon c cool le street view de google!
tu nous sors une seule photo (d'ailleurs d'une rue de depot) pour nous dire que Tokyo est sale .... Que dirai-t-on du Maroc ou de Montreal ?
Non Tokyo n'est pas sale au contraire meme !
je penses sans te vexer, que c'est pour rire
ah
je comprend pas le sens du sujet alors .. a part parler de Google Street View nan ?
tu nous sors une seule photo (d'ailleurs d'une rue de depot) pour nous dire que Tokyo est sale .... Que dirai-t-on du Maroc ou de Montreal ?
Non Tokyo n'est pas sale au contraire meme !
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup@milady: un update s'impose :eek :
radoudou m3achi b'btata malek deykh
oumalek nti raciste contre be3wiiidmalha btata???? matkounch raciste contre lbtata 7etta nta :-D